Storytelling

Storytelling is hip. Bedrijven die deze vorm van marketing toepassen, blijken succesvoller dan bedrijven die dat niet doen. Maar wat is dat nou eigenlijk: storytelling? En hoe maak je er gebruik van?

Je lezer raken met storytelling

Bij storytelling sta je stil bij de vraag: Waarom doe je wat je doet? Het antwoord op deze vraag zegt alles over jouw (bedrijfs)visie. Het gaat dus niet om een verzonnen verhaaltje, maar om de centrale boodschap van een onderneming. Het ‘waarom’ achter de dienstverlening. Zodra je het antwoord op deze vraag weet (wát vertel ik), kun je gaan werken aan de vorm van je boodschap (hóe vertel ik het).

Doel en doelgroep

Er zijn verschillende vormen voor storytelling. Denk aan prachtige klantcases, aansprekende projecten en succesverhalen uit de praktijk. Elk communicatiemiddel heeft een eigen doel én doelgroep. In de uitvoering vind je echter één rode draad terug: the why van je organisatie.

Hulp nodig?

Zodra je weet ‘waarom je doet wat je doet’, weet je dus wat je moet schrijven. Vind je dit lastig? Dan helpen we je hier graag bij.

Altijd maatwerk

Of het nu gaat om een interview, reportage, persbericht, brochure, boek of commerciële tekst. Wij leveren je de gewenste tekst op maat.

Juiste tone of voice

Schrijven voor verschillende opdrachtgevers betekent steeds een andere tone of voice in de tekst. We hebben in veel branches ervaring.

Snelheid

Je wilt snel beschikken over teksten? Dat maken we in orde! Snelheid en kwaliteit gaan bij ons hand in hand.

Woord en beeld

We zijn er ook voor sprekende beeldtaal, zoals: fotografie, grafisch ontwerp of dtp.

Doelgericht

We denken mee hoe jij het beste je doel bereikt.

Betrokken

We zijn pas tevreden als jij dat bent.